強力推薦

必看推介

星期二, 7月 21, 2009

[影片] Lavina 浸 Spa 保 34E 咪咪滑溜


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
坊間雖有反 o靚模潮,但 Lavina(鍾蕙芝)及 Rainbow(胡心諾)一於少理,兩女日前更一邊浸 spa,一邊接受何紫綸主持的網上雜誌訪問。經常作噴血打扮、擁 34E咪咪的 Lavina表示喜歡浸 spa保滑溜肌膚,在男友面前也會打扮得更性感。


Lavina穿比堅尼浸 spa護膚,大騷 34E豐滿咪咪。



o靚模 Lavina和 Rainbow日前在中環一間香薰浴中心接受網上雜誌《 Men1000.com》訪問, Lavina博到盡以性感比堅尼上陣,大騷 34E咪咪。 Rainbow和 Lavina均覺得一邊浸 spa一邊接受訪問,感覺新鮮。


Lavina(中)和 Rainbow(右)均表示欲闖影壇發展。

在訪問中, Lavina自言思想成熟及待人友善,至於經常性感示人,她表示為了配合客戶需要和潮流,她強調:「暫時我都係着泳衣同內衣,未夠膽露點,呢個係我嘅底線。」 Lavina擁有 34E驕人身材是否感到自豪?她說:「我嘅身材係天生,媽咪賦予畀我,我都會鍾意自己嘅身材。」


主持人何紫綸(左)一邊浸 spa,一邊訪問 Lavina(中)和 Rainbow。

Lavina表示要行性感路線,也要工欲善其事,必先利其器,她享受浸 spa保養肌膚,她說:「因為成日要戶外工作,家夏天太陽好猛,曬到啲皮膚好粗,浸番 spa可以令皮膚滑溜,不過我想黑啲,望落會瘦啲。」近日工作承受不少壓力, Lavina也乘機浸 spa紓緩一下,令情緒更平靜。
給人性感女神形象的 Lavina,對性的態度可是同樣開放?她笑說:「唔應該以貌取人,我嘅性感只限工作,平時打扮會密實,但當然喺男朋友面前,我都可以性感啲,但其他人就要同我熟啲先啦。」

雖然屢被抨擊,但 Lavina無悔加入 o靚模行列,她說:「要勇敢面對,有困難唔應該咁易放棄,近來發生好多事,之前有啲唔開心,但有身邊人支持,可以繼續做落去,我冇後悔過,每人有自己嘅路,我唔介意性感。」

資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version