強力推薦

必看推介

星期二, 6月 15, 2010

[影片] 巴士賤男 (賜座男)


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
短短2天已經有50萬人瀏覽過的巴士賤男,行為真的是可悲~~

網上討論區呢期風雲人物,梗係傳說中嘅中五「小童」。話說呢位中五仔有日搭巴士,自己坐一個位個背囊又坐一個位,有位阿伯想坐,正常人梗係收起個背囊,但阿中五仔居然係咁話「冇位」,阿伯忍唔住指住佢隔籬位問「咁呢個係乜嘢?」阿中五仔先死死地氣讓個位出嚟。



有位正義少女忍唔住出聲,問中五仔係咪畀咗錢買位,兩人反唇相稽一輪,中五仔即拋出本周金句「我小童!雖然我係中五」,少女唔明點解小童可以坐兩個位之際,中五仔再加多句「收聲啦!死八婆!」最後擺出港女 yeah手勢。唔使問,中五仔已被起底,網友仲封佢做「賜座男」,但亦有人覺得佢似乎精神有啲問題,大家應該體諒。

新聞片段

如果影片不能顯示,請重新載入網頁!


原片


新聞片段


亦有網民爆料:「條友叫李耀樺,讀香港兆基書院,大家一齊寫投訴信,呢種敗家仔唔嚇佢唔知死。好彩你係香港,俾着係美國,其他人一定一嘢車埋你度。咪以為自己去澳洲好撚巴閉啦,你啲咁嘅品德,讀哈彿都救你唔到。你係澳洲小心啲,大把香港人等住教訓你。」

資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version