強力推薦

必看推介

星期四, 9月 30, 2010

[影片] 淚眼 E神盡地一煲 32E巨咪蛋女鄧伊玲( Elaine)大解放出寫真


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
E Cup熱潮一浪接一浪,繼浸大咪神 Carol、百果園 E神 DaDa在 o靚界風起雲湧後,曾拍 Yahoo淚眼廣告、擁 32E巨咪的鄧伊玲( Elaine)半途殺出,趕緊在年底推出寫真集突襲電車男荷包。

Elaine擁 32E逼爆上圍, E Cup暴族又增加一員。



擁 E cup上圍、曾拍 Yahoo淚眼廣告的鄧伊玲讀書時已兼職做模特兒,拍過不少為人熟悉的廣告。以往只硬銷靚樣的 Elaine,實情是禾稈冚珍珠。
現年 25歲的 Elaine本打算不再做模特兒,後來眼見 E Cup o靚模個個撈到風生水起,又獲好友百果園 E神 DaDa極力鼓勵,令她重拾自信。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
現年 25歲的 Elaine,自覺年紀不輕曾想放棄做 model。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
新 E神鄧伊玲在 Yahoo的淚眼廣告令人留下印象。

年紀大險放棄
Elaine說:「我自己年紀都唔細,好似唔再適合做呢行, DaDa知道我有咁嘅諗法之後係咁同我傾,叫我唔好放棄,之後仲同咗 Celia(經理人施念慈)講,後來 Celia打畀我鼓勵我,話我應該仲有好多進步空間,咁我先決定唔放棄做 model。其實我之前讀過寵物美容同開過寵物店,如果唔做 model,我都係打算做寵物有關嘅生意。」 Elaine和拍拖四年的港台 DJ阿感早年夾份開寵物店,不過已於今年初結業。
近年「 o靚模」儼如貶詞,又被各界歧視,但 Elaine就欣然接受:「我都有留意新 8模,當中有啲係以前做嘢時已經識,佢哋都做得好好,而且我家 25歲都俾人叫做 o靚模,我都好開心呀。」

比 DaDa經驗豐
Elaine坦言不怕與 o靚模比較,但與同公司的 DaDa較量卻無可避免,她強調與 DaDa性格相似,大家無所不談,絕對不會鬧不和,她說:「 DaDa同我一樣係大笑姑婆,講嘢又爽直,而且我成日同佢一齊去買泳衣內衣,大家乜都睇晒,佢嘅身材真係正呀!」問到 Elaine有何地方比 DaDa優勝?她說:「我覺得係經驗啦,我大佢少少,做呢行嘅經驗比佢多,加上我又唔怕醜,除咗 model之外,做主持嘅工作我都應付到。」

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
Elaine無懼與師姐 DaDa競爭,自言在經驗上比對方優勝。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
曾開寵物店的 Elaine,將來也可能以此為業。

鄧伊玲( Elaine)
年齡: 25歲
三圍: 32E、 24、 34
身高: 5呎 3吋
體重: 99磅
暱稱:阿旦
工作經驗:曾拍鐵達時、 KFC、麥當勞、聯邦酒樓、 Yahoo廣告

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
Elaine會於年底推出寫真集,為即將來臨的冬日增暖意。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version