強力推薦

必看推介

星期三, 9月 01, 2010

[影片] 女博客小丁裸撐最低工資$33


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
勞工界最肉感一頁今日改寫!三年前職工盟李卓人撐紮鐵工人,除汗衣露出豬腩肉,今時今日勞工界砌最低工資如火如荼,阿人喺立法會講到口水乾、眼濕濕,剝衫呢啲咁艱巨嘅工作惟有交棒畀 80後。網界紅人露體狂女博客小丁,最近喺民間團體邀請下剝光豬撐最低工資 33蚊,同前香港足球先生李健和、流行曲監製周博賢齊齊上 YouTube。





如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


小丁喺段片入面一如既往以全裸美好身段示人,只係用黑膠紙剪咗「 33」兩個數目字遮住兩點,向來關心時事嘅佢,唔滿意臨時最低工資委員會畀商界代表霸住晒,又話家出去食嘢好多時都 30幾蚊一個餐,好多人勞碌一個鐘都賺唔到餐飯,「個餐唔係食翅,係魚蛋粉,都換唔到。」佢自己做平面設計師,三餐應該唔太愁,但就擔心第日有啲打工仔女要時薪 8蚊去洗碗。
呢段片嘅始作俑者係民間爭取最低工資聯盟葉寶琳,佢之前搵咗周秀娜拍片打頭陣,今次再搵周博賢、李健和、小丁,希望令到更多人明白 33蚊嘅重要性,「家喺度傳 28蚊,個委員會黑箱作業,出嚟又唔講考慮乜嘢因素,工人未必受惠」。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


小丁噚日喺自己個 blog同 facebook度 post咗幾張 behind the scene,着住粉紅色上衣嘅 Bobo搭住小丁嘅靚靚裸背影咗張合照,網友當然唔放過 Bobo,問佢幾時除埋一份。佢唔回應,八方打去再逼迫佢,佢就笑住話有 33蚊就除,嘩!係咪先?如果係就真係要全城總動員力爭 33蚊!相信整個社運界都熱切期待!

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


李健和:得 20蚊點頂?
至於佬界代表和仔就話,自己比較幸運,退咗休可以喺足球圈度有份教練 job撈吓,但就唔係個個都咁好彩,如果兩公婆有個細路,一頭家搵唔到萬零蚊真係好辛苦, 33蚊一個鐘計,一個月都係六、七千蚊,交通費、日常用品又貴,和仔話呢個數目真係唔係多。「得 20、 21蚊你點頂呀?就算 33蚊都係叫做好啲,唔係理想呀!」

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


4分鐘原片
如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


小丁 Blog

資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version