強力推薦

必看推介

星期二, 8月 17, 2010

[影片] 藍燕趙完唱:唐季禮「那話兒」很大


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
藍燕趙完唱掀娛圈桃色風暴
最近拍攝三級片的內地「慾女」藍燕,為上位博宣傳,不惜連環爆性史,又聲稱曾與導演唐季禮有過一段情,指對方為人溫柔;更拖周杰倫落水,「覺得」對方追求過她;同時更大爆與俊朗製作人的性史,兼將性愛過程描述得繪影繪聲,由於她對不少圈中男士拍下「挨身挨勢」的合照,頓時掀起圈中「桃色風暴」,令不少男星擔心瓜田李下誠惶誠恐!

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
藍燕突然自爆性史,言行大膽。

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


曾是2008年落選亞姐、現年24歲的內地女星藍燕,近日忙於拍攝三級片,由於知名度稍遜,故她不惜自爆陳年情史博出位。藍燕接受本報訪問時透露,與導演唐季禮有過一段情,兩人關係親密,她說:「我喺05年北京演藝人協會見過佢,第一次見到已經鍾意佢,佢好靚仔、談吐斯文!06年我喺一位同學介紹下同佢認識,個同學係佢(唐導)親戚,好意外當時佢認得我,之後我哋好快發展,但唔係報道所講,第一次見面就去屋企,我哋相處過一段時間。」問到唐導是否很溫柔?她甜笑說:「梗係溫柔,相信所有女仔都鍾意佢。」至於有否打算和對方結婚?她說:「有諗過,但當時我年紀仲細,得18、19歲,要過多幾年先得,可惜最後畀傳媒影到相,所以分手。」問到有否和唐導聯絡?她說:「有SMS畀佢,佢親戚都打番畀我。(鬧你?)冇,只係關心吓我,問點解會咁樣?」問到有否掛念唐導?她坦言:「好掛住。(再一齊?)分開咗就冇可能,唔係小時候思想咁幼稚。」



「為咗佢想滿足佢」
藍燕還自爆性史,透露與一位俊朗製作人的性愛過程,語出驚人的她仔細地描述對方重要部位的特徵,並大讚對方性能力厲害,言論露骨大膽:「呢啲係男女朋友之間嘅事,我追求自己快樂,覺得冇乜嘢,我仲鍾意佢,為咗佢想滿足佢。」

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
藍燕說話大膽,性觀念也很開放。

在藍燕的Facebook內,發現她與不少圈中明星紅人攬頭攬頸的合照,包括錢國偉、曾志偉、黃日華等。問她是否追求者眾?她說:「一路都係。」記者亦發現她與台灣天王周杰倫的合照,她則說:「我覺得佢想追求過我,但我唔知佢係咪啦!」她繼續玩踢爆:「有次周杰倫嚟北京,佢日頭打兩次,夜晚打兩次畀我約食飯。(點解冇發展?)因為我喺內地,佢喺台灣,距離太遠。」她雖讚周杰倫幾好,但嫌對方太後生:「我鍾意男人味,而且佢太多人鍾意,我冇能力同咁多人爭。」



如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
藍燕樣子甜美,行為開放,難怪追求者眾。

情感失控戲假情真
問到有否與其他圈中幕前或幕後的男性發生過性關係?她說:「好少,佢哋長相唔好嘛,我唔會一夜情,有感覺先可以一齊。試過有次控制唔到,戲假情真,拍完套戲後同對方上咗床,但佢唔出名,亦唔係香港藝人。」

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容
姚洛銘力撐藍燕是個大情大性的好女仔。

另外,她與錢國偉在照片中表現親密,問到會否擔心被指抓撈?她說:「我唔覺佢(錢國偉)會幫到我,佢只係一位好好玩嘅朋友,我仲有啲相好大膽,只係冇Post上去。」

與藍燕在戲中有激烈情慾戲的男角姚洛銘(Jason),亦爆女方為人熱情:「識咗佢半年,佢份人幾熱情同幾癲。(藍燕有冇提過同俊朗製作人嘅舊情史?)知少少,有同我講過,佢個人比較大情大性。(佢大膽言論會得罪對方?)唔方便回應。」

如觀看不到,請重新整理(F5)或到 發夢 King 觀看內容


Profile

姓名:藍燕(Leni Lan)



綽號:小張栢芝
出生地:上海
三圍:32C、24、34
高度:169cm
年齡:24歲
出生日期:86年3月9日

背景:姑丈是江蘇首富
學歷:修讀上海戲劇學院04級表演系,香港演藝學院進修表演(MAS新派演繹)
演出經驗:俄國電影《蝴蝶之吻》、港產電影《回家的路》、《3D肉蒲團之極樂寶鑑》(未上映)
內地電視劇《霧都魅影》、《鑽石豪門》、《天地姻緣七仙女》;08年落選亞洲小姐

資料來源:東方、On.CC


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version