強力推薦

必看推介

星期四, 5月 08, 2008

[影片 - 新聞] 美心港女事件 [一人一電郵給美心MX]


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!


繼 快餐店亞叔 視頻在網上甚為出位之後,拍攝一個女顧客叫男廚客對罵,在 4月18 日上傳至 24 日在香港客大討論區廣泛討論。之後,另有人放了一個名為快餐店亞叔 連港女相 link 的視頻,透露片中女子的個人資訊及相片連結,不知是真是假。

此片原版由港女事主上傳,可能經不起網民非議己遭刪除。儘管如此,卻出現十多個版本在網上流傳,可見視頻一經曝光,就難以刪除。正所謂 好事不出門,醜事傳千里,唱衰別人的視頻自然會有人留住,不過是否害人終害己就很難說了。不過罵人罵到一大班去罵,個個用Cam 影,真係[隆重其事]!!

有些網友恐怕男廚師被炒,還表示發起[一人一電郵給美心MX]的行動

網民反應:
50579134
簡直係影衰港女

maklun
香港之恥!

wanyeha
港女人格冇品!累到人地冇工開!

IIllian1014
無理取鬧.夠薑影埋自己啦!

lucianoho
我認為,條港女肯定唔係有病就係癲左。
第一,碟飯點砌唔係阿叔話事,係美心話事,你問收銀點知,一係你問經理。
第二,既然係咁一係你就食,一係就唔好食,一係就同經理砌過,你搞阿叔,挑釁阿叔做乜,搞到佢冇左份工,又 多一個人失業,呢度香港黎嫁,投訴都唔識。
第三,若阿叔真係有咩錯口,人地係斬燒臘,你讀過書,可以同經理講下,洗乜公佈,你咁樣只不過係表演緊好有 禮貌咁挑釁,又話者係用現代科技去挑釁搞到一個4 5十歲的中年低技術人士隨時失業,你好英雄咩。
第四,都係果句,間公司賣咩飯唔係阿叔定,麥當勞,百佳都間間唔同價啦,你有冇去投訴李嘉誠!!!!冇墨魚 飯咪同美心開拖囉!!搵個弱勢黎搞!!!!真英雄啊!!!!
最後︰勸免港女或其他習慣動不動就想投訴的人,你可以投訴,不過唔好搵最細果d,你投訴可以寫email比 佢公司ceo,cc埋銷委會,蘋果,東方,特首辦,廣東省委,中央人民政府,聯合國。
用現代科技去欺負d 中年低技術出賣勞力以致人地冇左份工,等於美國用核彈去炸伊拉克。你呢條港女仲話正義。youtube自有 公論。


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version