強力推薦

必看推介

星期二, 6月 08, 2010

[影片] 寫真集搶閘出爐 冬甩六模濕身大解放


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
唔經唔覺又到 6月, o靚模胡心諾( Rainbow)今年榮升大師姐,同另外 5名師妹組成冬甩兵團,去菲律賓宿霧影咗輯火辣寫真集《 Summer Diary》,噚日終於搶閘面世。宅男們,儲夠零用錢未呀?

今年書展風雲變色,警鐘、鬧鐘同時響起,冇番兩三吓奇招都好難制勝。猶記得上年周秀娜雪糕、牙膏一身都係,何嘉兒( Sweet)都唔執輸,玩校服癖兼飲奶漏口,滴到事業線都濕埋。轉個頭,朱裕琳( Caroline)嚟個濕身大解放, 33E咪咪引嚟一陣陣夏日凉意。嫌唔夠凍?曾寶玲( Ar Yu)至為激爆,以半裸騷股為宅男解渴,着比堅尼嚟個下水禮,振臂高呼民主萬歲!咁師姐 Rainbow又有乜嘢搞作,哦原來攬住師妹 Irene洗白白自拍。咦,莫非想吸納另類讀者?

Rainbow(右)與小師妹Irene同浴,令人想入非非。
姓名:Irene(許麗燕)
年齡:21歲
三圍:35C-25-35

姓名:Rainbow(胡心諾)
年齡:18歲
三圍:32B-24-32
身高:166cm


如果影片不能顯示,請重新載入網頁!




Rainbow揚言如果寫真集大賣便會與fans搞「泡泡會」,她說:「上年本寫真賣兩萬本,如果今年超過呢個數字就同fans搞『泡泡會』。(會唔會着泳衣?)未知,總之愈賣得多,同fans距離就愈近。」

Ar Yu晒胸搏盡
寫真集之中以上位o靚模有「翻版蔡依林」之稱的曾寶玲(Ar Yu)最搏,毫不吝嗇狂晒32C上圍,除有解帶泳衣照外,她還半裸躺在大床上,僅用床單掩蔽重要部位,但上露四吋「事業線」,下露半邊圓股,姿態撩人!她大爆豐胸秘方:「我十六歲就開始健胸,每日沖涼會用沐浴液按胸15分鐘,非常有效!」


姓名:Ar Yu(曾寶玲)
年齡:20歲
三圍:32C-24-33

半裸嘅 Ar Yu典床典席,都係呢本寫真嘅其中一大賣點。

Ar Yu打出心口事業線,高呼自由萬歲。

身為師姐的Rainbow雖然身材不及Ar Yu厲害,但亦出奇招搶風頭,與Irene大玩斷背共浴照,Rainbow透露拍攝當天只穿泳褲及戴Nude bra和用乳貼:「起初都OK,但愈拍愈熱,啲水浸甩膠紙,我哋要互相提點。(擔心被指斷背?)唔擔心我哋唔似。」

Rainbow(右)孖住師妹 Irene洗白白,吸納另類讀者。

大玩制服滴奶
冬甩還大玩制服及食物誘惑,16歲的Sweet身穿水手服玩滴奶,至於Caroline則食木瓜豐胸,但木瓜卻黏在她的嬌軀,十分誘人!此外,Vilian、Ar Yu、Rainbow及Irene昨晚出席公開活動,與曾批評o靚模的陳樂榣及石詠莉前後腳現身,避過尷尬場面,不過她們卻自恃青春,「反擊」前輩謂:「我哋樣靚身材正,sell青春,呢啲嘢冇得呃嘅,係事實。」


姓名:Sweet(何嘉兒)
年齡:16歲
三圍:34B-24-35

Sweet飲奶飲到成身濕晒,睇落都幾污糟。

姓名:Vilian (劉瑋欣)
年齡:22歲
三圍:33B-23-34

姓名:Caroline(朱裕琳)
年齡:22歲
三圍:34C-24-35

資料來源:蘋果日報,OnCC


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version