強力推薦

必看推介

星期四, 6月 25, 2009

[影片] 34D Maggie & Deep V JJ 胸襲《矮仔多情》首映禮


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
由矮仔王祖藍聯同多位女藝人合作的電影《矮仔多情》舉行首映禮,一眾靚女成為焦點,均盡地一煲大騷性感,胸群而出, Race的泰山谷胸裝力拼動漫 Maggie的巨乳裝及 JJ的 deepV大露背,實行互相輝映,各自各精采。






矮仔王祖藍一拖四美,羨煞幾許男士。



女藝人均以性感打扮上陣,其中以動漫 Maggie的 34D及低胸 JJ最索,動漫 Maggie的吊帶超級低胸裝,令她酥胸半露,而 JJ的低V大露背也不輸蝕, 2R的 Rosanne以黑色透視裝配上熱褲, Race的斜膊谷胸裝令其上圍更顯突出,連身形瘦削的 Angelababy也谷胸上陣。


動漫 Maggie的吊帶低胸裙,令其豐滿上圍更見澎湃。


為了在眾女中突出, Angelababy也谷胸上陣,身材玲瓏浮凸。





Race艷舞悶人

Race的斜膊十分搶鏡,加上衣服有些谷胸效果,令其身材更加豐滿,她說:「喺戲度有場戲係我一邊跳艷舞一邊自摸,我喺屋企跳畀家姐睇,佢親自示範,我覺得家姐仲跳得好過我,喺正式拍時係有啲尷尬,我拍嘅時候係對住王祖藍跳,初時佢睇得好開心,不過 NG咗幾次,王祖藍竟然睇到瞓着咗,佢真係打擊我嘅自信心。」









JJ唔敢亂郁

JJ的前V後露背裝也不遜色,但不時也用手輕掩胸前,她說:「呢件衫係朋友送畀我,不過我從未着過,因為要睇場合,我都覺得好性感,所以我都唔敢郁咁多,為咗防走光,我貼晒膠紙,唔怕嘅。」



資料來源:蘋果日報(2009-06-25)、On.CC、EntFun


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version