強力推薦

必看推介

星期四, 6月 25, 2009

[影片] Lavina & 劉欣宜 Tube Top E級谷胸宣傳《天子群俠傳》Online Game


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
Lavina 無爆 E cup baby 有臭狐


Raindow 自言跟嫩模無暗鬥


敖嘉年與方力申口味不同


劉欣宣無懼被指波大無腦


劉欣宜、鍾蕙芝、胡心諾、周凱盈及「翻版Janice Man」劉佳欣昨日以王妃造型出席《天子群俠傳》網上遊戲宣傳活動,眾女穿上 tube top 款的古裝示人,戴上nude bra 打底,兼明顯把上衣摺細了的E cup Baby 劉欣宜與以 bra top 打底的鍾蕙芝各有睇頭。未知是否怕死敵走光搶鏡,劉欣宜在台上不忘為鍾蕙芝綁緊鬆脫上衣兼包上圍巾,期間自己又可借勢擴胸。不過劉欣宜的張良計,卻不及鍾蕙芝的過牆梯,毫不錫身的鍾蕙芝不時烏身露罅,背脊又露出打底衫,搶盡遮遮掩掩的劉欣宜「峰」頭。擁 34E 導彈的 Lavina 更請嘉賓之一的敖嘉年食波餅,嚇得男方即時彈開。


擁有相同cup數的劉欣宜(右)與鍾蕙芝均稱不怕被對方搶風頭。


明顯把上衣摺細了的劉欣宜上圍更見澎湃。


憑 34E上圍彈出的 Lavina,昨日毫不吝嗇大騷驕人身材。


鍾蕙芝背部露出打底衫。

早前有傳 Lavina 和 Rainbow 唱衰 E Cup Baby 有臭狐,昨日她們有傾有講,更自言在後台互相為對方整理衣服防走光。問到在後台更衣時是否有聞到「狐味」時, E Cup Baby 反問記者有否聞到她身上有異味, Rainbow 則說:「冇異味,可能夏天有汗,應該唔係。」對於如何在一班o靚模中突圍而出, Rainbow 自言與各人關係友好,沒有外間所傳的爭拗,她說:「大家冇暗鬥,各有所長,佢哋身材出眾,我17 歲 sell青春同 40吋長腿。」


被傳有臭狐的 E Cup Baby,追問記者是否聞到她身上有異味。

E Cup Baby 劉欣宜與死敵鍾蕙芝(Lavina)忽然友好!兩人出席活動時,劉欣宜未知是否怕鍾蕙芝會靠走光搶鏡,故在台上急急為對方綁緊鬆脫上衣兼包上圍巾,自己卻摺細上衣借勢擴胸,並反擊「前輩」李蘢怡波大冇腦之說欠科學根據。


劉欣宜為鍾蕙芝綁緊鬆脫上衣兼包上圍巾,果然夠老友!


(左)咁好姊妹,我都唔想見到你走光!(右)唔該晒!(設計對白)

而「必文」敖嘉年以王帝造型出現,並選了胡心諾為妃,問他是否與方力申同一品味,他避忌說︰「係公司安排,唔係我意思。(頭先食好多波餅?)食唔到,冇掂到,如果有我都行開啲。」

唔鍾意搞風搞雨

強調與鍾蕙芝冇不和的劉欣宜,自言替對方整理上衣並非怕被搶鏡︰「唔係驚!為個人安全,同埋大家都想效果靚。我冇嬲佢之前話我有臭狐,明顯我唔係狐仙,大家相處愉快。」對於李蘢怡批評G模欠實力,劉欣宜自言現時是學習階段,更視對方為參考的前輩,她說︰「我哋年資輕,仲喺學習階段,唔怕被人話波大冇腦,呢啲冇科學根據。」她並透露稍後將簽約新公司,除模特兒外,亦會向影圈發展,現時正學習唱歌裝備自己。

至於鍾蕙芝感激母親遺傳她好身材,對於經常與同屬E cup的劉欣宜同場,她表示不介意︰「一樣cup數冇所謂,今日一齊做騷唔使突圍,我已經回應過臭狐事件,係誤會,平時有傾偈,不過因為唔同公司,所以同胡心諾friend啲。(可以夾埋蝦劉欣宜?)唔會,我唔鍾意講是非同搞風搞雨,公餘都係休息同背稿。」另外她表示之前因不慣穿比堅尼工作才經常走光。


鍾蕙芝(左二)在台上玩遊戲時不時烏身,非常養眼。


一眾靚模甫出現,即吸引了不少龍友大影特影。

資料來源:蘋果日報(2009-06-25)、On.CC


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version