強力推薦

必看推介

星期一, 7月 05, 2010

[影片] 西貢車震熱點驚現警告牌 嚇鬼!


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
本港最近又發生非法「公眾娛樂」事故,八方近日揸車深入西貢清水灣半島兜風,九曲十三彎之後去到小棕林泳灘,意外發現一個「嚴禁車震」告示牌。該處位置偏僻陰森,雜草叢生,咁嘅環境,難怪成為自駕遊「性」地。



逢周二或四有人搞搞震
個告示牌好大個,圖文並茂中英俱備,寫埋「 No Dogging」,以免老外唔識睇。 Dogging嘅意思係,喺半公開場所發生性行為,可以喺山頭,可以喺交通工具,車震只係 Dogging嘅其中一個種類。外國不時有 Dogging Party。
講番個告示牌,上面仲寫有四句警世句子:「祖先墳前,勿亂偷歡;鬼神共鑑,惡果自負。」言下之意,相信係有人不滿有車之士當呢度係陽台,破壞祖先山墳寧靜肅穆之餘,仲隨時引來鬼神鑑賞,搞到雞犬不寧。
呢塊牌位於西貢五塊田山腳嘅坑口永隆路,八方問過附近嘅帆船訓練會,職員話唔知邊個咁有創意、咁畀心機作出「溫馨提示」,佢從來冇見過車震。八方噚日再入永隆路,一對住喺附近嘅外籍男女證實,逢星期二或四晚例必有人在此車震,佢哋曾目擊激情場面,真係 OMG!呢對老外街坊又大讚「嚴禁車震」告示牌製作精美,十分 lovely,佢哋十分鍾意。



八方見唔到附近有山墳,思疑告示牌上鬼神之說可能屬警嚇性質,假如真係喺人家祖墳前履行房事,又會有乜惡果呢?八方向堪輿學家周漢明討教,周師傅嚴厲警告,指咁搞可能會俾啲邪嘢纏身行衰運。專門驅鬼嘅吳佩孚師傅進一步解釋,佢話在先人前歡好,可能激嬲先人招來報復。

可控公眾地方行為不檢
即使唔信邪,香港係法治社會,都應該守法。律師黃國桐話,車震多數唔會喺自己後花園,若然喺公眾地方,去攞娛樂牌食環署都一定唔會批,一旦被人捉到正嘅話,可以被控公眾地方行為不檢或者猥褻暴露,最嚴重可以坐監六個月。不過越犯禁嘅嘢就越刺激,自人類發明汽車以來,車震呢樣「公眾娛樂」就禁之不絕。香港其中一個車震勝地飛鵝山,據講夜晚仲旺過日頭。



資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version