強力推薦

必看推介

星期二, 2月 17, 2009

[影片] 繼「巴士阿叔」之後另一力作「機場阿嬸」


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
相信每一個正常香港人一定睇過「巴士阿叔」,呢套「機場阿嬸」短短1星期已經破二百萬人瀏覽過,更加盡顯出自我中心的人越來越多,明明自己"準時搭正到達",工作人員都說幫手安排,阿嬸朋友還好意思即時用責備態度說工作人員~~可悲可衷~


多方評論:

k1mochi
嘩 !! 機場阿嬸miss左班機就情緒甘唔穩定
甘死老豆佢咪仲大鑊?


ytsally
私自心態
願天下人等她,莫令自己浪費一秒半分。


AmyZh331
無奈lor...咁都叫準時,1705 departure...你夠膽都1705先上飛機,仲口口聲聲 話自己準時!!!
好心la...都一把年紀,仲要大吵大罵,真係超低能
本人就覺得呢段片就係教育大家,坐國際航班一定要提早到同留意起 飛時間 ...


wonghoklam
個阿嬸都傻既
自己遲到仲要嘈
人地遲飛既話又阻到其他機
人地機場可能會損失好多錢.....幾千萬都可能
為庶幾萬數機票.....而有機會損失幾千萬
你都傻既


hoo2006to2007
個個好似你咁:飛機未走,點解唔比入
咁飛機咪唔駛走 (對早入機既乘客又fair咩?) .. 你唔想miss 班機就早d去check in, 早去入去等


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

2 意見:

  匿名 在 2009年2月17日 下午4:30 提到...

好明顯是一個被寵壞了的阿嬸 = =

另一方 我覺得單純看短片 還是不太了解前因 或許她有病 或許她有重要事
或許.........

anyway, 說廣東話不一定是香港人 或 己經移民了的華僑也不一定= =!!!

  Dream King 在 2009年2月17日 下午4:55 提到...
板主回覆

呵呵~寵壞了的阿嬸~~好句好句!!

anyway 無論任何原因都無所謂~
我本認為己所不慾,勿施於人就好了~
不做影響別人的事就夠了^^

不過 KD 大大 /.\ 其實我也沒說她是香港人的唷~~我也不知道她們是那裡人~~呵呵
不過我敢肯定....她是~~~地球人~~

kero~~~~~

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version