強力推薦

必看推介

星期六, 7月 18, 2009

[影片]17歲 32B 曹卓榣 新女CC旺角街頭少布乳溝拉客


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!


曹卓榣 新女CC旺角街頭少布乳溝拉客


曹卓榣鬧市露胸引人注意


曾演出陳柏宇《 I will be loving you》 MV的 17歲少女新人曹卓榣( CC),昨日到旺角行人專用區宣傳書展推出寫真集《一個人的初戀》,她身穿低胸裝加踩 Roller到場,獲好友送上粉紅色內衣打氣,吸引一班男士爭相圍觀。將於書展推出寫真集的她,被問到可擔心反 o靚模群組時就說:「佢哋應該唔會針對所有人,我唔係 o靚模,我係 artisit,遲啲會拍戲。」





曹卓榣升胸奇遇
有「翻版唐詩詠」之稱的17歲少女曹卓榣(Cc),擁有32B-24-33健康身形,但在她即將推出的《Cc@一個人的初戀》寫真集中,胸部竟突然升cup,大有超B坐C望D之嫌,似向一眾拋胸靚模示威。
曹卓瑤咬住床單影相,少女feel十足。
Cc否認出術令胸部升呢:「我睇番輯相都覺得驚訝,我冇墊pad,百分百真材實料,不過輯相真係好有視覺效果,我諗係攝影師Sunny Lau嘅功勞。」



Cc透露拍攝出浴照時,只與攝影師單對單:「當時清晒場,Sunny好專業,我都冇尷尬,大家都係做嘢啫!過程都好順利,我都冇浸到皺晒皮,而咬床單張相係我嘅Idea,希望表達到少女自然嘅一面。」




17歲的Cc被指是「翻版唐詩詠」,看過她的泳衣look後,會發現她的可塑性更高。




曹卓榣自認沒有賣弄性感,與嫩模劃清界線。


曹卓榣出寫真大賣青春,不擔心被比下去。

Profile
姓名:曹卓榣

三圍:32B、24、33

身高:164cm

出生日期:1991年10月25日

演出經驗:

陳柏宇《I Will Be Loving You》、《你瞞我瞞》



資料來源 : 蘋果日報 & On.CC & EntFun


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version