強力推薦

必看推介

星期一, 7月 13, 2009

[影片] 走光寫真書展前搶閘 周秀娜變「露暈」娜


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
懶理逾 3萬網民怒吼趕 o靚模出書展,胸軍部隊周秀娜、 Kama、 E cup baby等近日肉搏連場為寫真造勢,令 o靚模一姐 Angelababy都要「外洩」 deep V寫真照挽聲勢。為免落後,周秀娜即發放噴血照益街坊,結果掀起露乳暈疑雲,周秀娜竟變「露暈娜」。



周秀娜在塞班島為其處女寫真集影性感泳衣照,其中有數張疑似走光相曝光。

周秀娜變「露暈」娜


現年 24歲擁有 32D噴血身材周秀娜( Chrissie),又肯搏肯露,在中環穿比堅尼拍廣告夠晒出位。為迎戰本月 22日舉行的香港書展,眾 o靚模不惜扭盡六壬搶客谷寫真,繼有 Angelababy(楊穎)超 deep V泳裝照外洩,又有 Kama(羅凱珊)半裸出浴照流出, Chrissie也一樣出位,向外發放於塞班島取景的處女寫真《 Kissy Chrissie》唧胸照。


周秀娜擁有 32D索爆身材,以「胸」戰力敵一眾 o靚模,為寫真集造勢。

工作人員清場
穿上噴血三點式的Chrissie,在潛艇頂部大擺誘人甫士,其後潛入三百米海底盡影靚人靚景,不過Chrissie最感難忘是在海底換衫,被神仙魚偷,她說:「我喺水底要影兩套比堅尼,其實工作人員已經清晒場,但係見到啲魚喺出面游來游去,有條神仙魚仲愈游愈埋,好似望住我咁,感覺幾得意。」Chrissie又透露在塞班島逗留八日,日日同陽光玩遊戲,她事前已準備20支防曬膏,以免變成「黑炭」。

周秀娜租用潛水艇拍寫真



周秀娜搽足防曬膏,不怕變「黑炭」。


周秀娜獲公司揼本租潛艇拍寫真集。


周秀娜在潛艇上大晒其驕人身段。


在陽光普照下的周秀娜以潛水艇作道具拍寫真集,展示其性感健美身段。


周秀娜乘坐潛水艇到深海取景,令她有做美人魚感覺。


周秀娜在300米海底影寫真集,令她畢生難忘

「可能係有啲錯漏呀」
其中一輯周秀娜穿露奶三點式襯褻衣,俯身唧胸玩水照雙峯更搖搖欲墜,胸前兩點危危乎,有幾張更懷疑露出乳暈,如此博盡谷銷量,就知道 o靚模寫真惡鬥有幾激烈。其實日前周秀娜已就疑似走光照回應:「影嗰陣時其實我身邊好多人睇住,同埋我有打底,可能係有啲錯漏呀,哈哈。」有網民看完走光照後表示:「睇完啲相搞到我都想買番本呀!」
就疑似走光照片一事,問及經理人公司負責人 Roy,他說:「唔會嘅,我哋發相時睇過晒做好審查,而且拍攝過程好小心,做足防走光措施,有乳貼同加墊,應該唔會走光,或者係視覺上嘅錯覺啫。」
為拍處女寫真,其經理人公司花 10萬租用潛水艇拍攝,昨日周秀娜接受電話訪問,表示男友也大讚她影得靚。不過面對逾三萬網民群起反對 o靚模入侵書展,昨日周秀娜出席港台活動時也說:「又唔係一定話我。我都鍾意睇書,各人有唔同口味,書展係可以容納唔同類型嘅書籍,我嘅寫真係想將陽光同藍天白雲嘅開心感覺畀大家睇。」她又謂不希望大家戴有色眼鏡看 o靚模,並說這只是一個代號,不覺有貶意。

預訂超額加印
而將於本月廿二日出書的Chrissie,其公司表示原本印製一萬本寫真集,目前因超額預訂正趕緊加印,Chrissie對此說:「好開心,希望快啲到22日。(同期好多對手出書!)我知呀,所以依家都積極做運動同扮靚,希望到時以最好狀態見fans。」


周秀娜人氣急升,其處女寫真集未開售已獲超額預訂。


此外,周秀娜師妹、由裴殷( A.Lin)等八模組成的 o靚模兵團昨日殺入旺角,宣傳寫真集《 Girl's look book》, DaDa(盧頌之)因開工缺席。現場逾 50名 fans一早到場,加上圍觀市民眾多,活動後更群情洶湧,眾 o靚模無法擠上保母車,惟有改搭的士。打扮最性感的 A.Lin說:「我做足防走光措施, fans都好乖,唔怕會有人亂摸。」
對於網民反 o靚模,陳煦晴( Hailey C.)即劃清界線說:「應該唔係話我哋,有人支持就梗係越多越好。有不足我哋會改善,希望大家畀啲空間佢哋啦。其實一睇就知唔係講我哋,所以唔擔心。」擺明唔妥同期寫真對手《夏之盛放》劉欣宜( E Cup Baby)、鍾蕙芝( Lavina)等 o靚模。據知 8模寫真已三度加印,書展期間會推出特別加厚版。雖然網民反對 o靚模在書展搞握手會,但她們仍冇有怕:「都知道 fans想多啲見到我哋,所以書展期間可能會增加握手位同影相位。」


o靚模殺入旺角造勢,獲大批 fans及電車男支持。

話你知: o靚模寫真混戰
周秀娜《 Kissy Chrissie》$98
賣點:內衣、三點式泳衣
推出日期:本月 22日

Kama《 My Secret Album》$88
賣點:號稱半裸出浴
推出日期:本月 22日


Kama《 My Secret Album》

Asa及 Annabella《 SALALA's》$88
賣點:面口新鮮
推出日期:本月 22日

Angelababy《 Miss Angelababy》$128
賣點:高貴 look
推出日期:本月 21日


Angelababy《 Miss Angelababy》

美味天使《 Taste of Angels》$128
賣點:六種味道,三點式
推出日期:本月 17日

八模《 Girls' Look Book Vol 1.2書展終極版》$68
賣點:大堆頭、青春
推出日期:已出版

E Cup Baby、 Lavina等《夏之盛放》水着寫真$68
賣點: 3E暴族噴血身材
推出日期:已出版

資料來源:東方日報 & 蘋果日報 & 太陽報 & On.CC


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version