強力推薦

必看推介

星期一, 5月 10, 2010

[影片] 胡心諾谷胸 & 「浸大E神」Carol (楊梓瑤) 半裸出擊 「胸」戰娜姐


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
今年書展寫真戰一觸即發!胡心諾將率領師妹推出玲瓏集,昨日更谷胸(拉溝)接拍廣告玩鐵通,挑戰周秀娜的Online女神寶座;「浸大E神」楊梓瑤則揚言會半裸出擊,看來娜姐會四面楚歌!

楊梓瑤上圍逼爆,令人嘆為觀止!



書展尚未正式開鑼,但一眾模已「胸」群而出,齊齊準備推出噴血寫真集,據知已有超過30個水着女排住隊等騷「事業線」!去年贏盡寫真戰的娜姐周秀娜(Chrissie),今年要迎戰多個對手!

去年已推出寫真集的胡心諾(Rainbow),今年升呢以大師姐身份,早前率領5位師妹到宿霧拍寫真,希望以人多取勝!為谷人氣,她昨日更獨自拍攝「Rohan.洛汗」遊戲廣告,原本以盔甲上陣扮演女鬥士,但臨時改穿三點式玩鐵通,大晒3吋事業線:「因為籌備時間趕,廣告商決定先着比堅尼,稍後再用電腦合成,我好專業,所以唔介意!」

Rainbow擺出戰鬥格,迎接四方八面的挑戰。



早前Chrissie在另一Online Game谷盡D奶,不過Rainbow直言不怕貨比貨,她說:「唔會及佢咁勁,大家行嘅路線唔同!」除了穿上三點式,她更拿起鐵通假裝揮劍,她自爆一向沉迷網絡世界。據知,今次有5位數字酬勞,她自言會乖乖奉獻給媽媽,並會買一份厚禮給她:「我想送條金鏈畀媽咪,因為上年送咗鑽石,媽咪話唔係咁保值,將來又賣唔出,覺得黃金升值好啲!」




怕痛拒玩滴蠟
另一邊廂,據知「浸大E神」楊梓瑤(Carol)亦打算加入寫真戰,更不介意半裸出擊:「寫真集細節仲未傾好,不過我希望可以出到,因為可以推高人氣!最激嘅底線係裸背,但一定唔會玩滴蠟,因為我好怕痛!」娜姐的D Cup上圍已乳出驚人,難怪E Cup的Carol直言上圍是其最大武器:「我唔介意大家將焦點放喺胸部,因為呢啲係天生,媽咪都咁勁!(視Chrissie為勁敵?)好難追到!我啱啱考入大學(浸大人文學科),只係做Part-time Model,不過好欣賞佢EQ好高!」她的甜美樣貌加上魔鬼身材,不少宅男已為她神魂顛倒,她自爆讀書時已是萬人迷:「最多試過有5個男仔追,不過依家係單身,暫時以工作同學業為先!」

楊梓瑤身材火辣,大有潛力於寫真展中爆出!



Profile:
姓名:胡心諾(Rainbow)

生日:92年1月16日

身高:164cm

三圍:32B、24、34

成名作:08年勇奪《Sony Playstation Girl》亞軍,去年成為美少女廚神。

Profile:
姓名:楊梓瑤(Carol)

生日:88年6月23日

身高:160cm

三圍:34E、24、34

成名作:08年勇奪《Bandai Girl》冠軍,去年躋身美少女廚神八強。

Carol擁有美好身段,無懼以水着示人。

資料來源:On CC


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version