強力推薦

必看推介

星期六, 5月 01, 2010

[影片] 34D許穎警鐘胸出爐


近來存放影片播放器的地方被駭了,如果看不到影片通知一聲,我會跟進修改,不好意思!!
近年香港 o靚模當道,年輕、樣靚、身材好是入門條件,剛加入 o靚模行列的許穎( Phoebe)和張詠詩( Cale C)也希望能分一杯羮。 Phoebe挾 34D魔鬼身材入行,比紅爆混血女模 Jessica C.的 34C上圍還要高一 cup,她說:「我都好欣賞自己嘅身材,唔敢話要挑戰人哋,但係我好有信心,大家都有唔同優點,但睇得多觀眾都會嫌悶啦!我哋會有新鮮感。」

挾 34D魔鬼身材入行的 Phoebe,自信能為觀眾帶來新鮮感。


如果影片不能顯示,請重新載入網頁!


自認怕悶的 Phoebe,笑言希望入行後能為她帶來更多新嘗試,她說:「我家學緊唱歌,有機會會出唱片,乜嘢新鮮嘢都會為我帶嚟挑戰,我都希望有機會嘗試。」
20歲的 Cale則以活潑好動作賣點,自言中四起已覺得自己不是讀書材料,故從小便發明星夢的她決定入行一試,她說:「我覺得 Angelababy好犀利,同埋藤井 Lena都好性感好靚,我會視佢哋為目標,我唔介意性感,最重要係靚,我嘅底線係背部全裸都冇問題,我對自己嘅身材充滿信心。」

20歲的 Cale自覺不是讀書材料,索性入行博一鋪。

Cale開宗明義不怕賣性感,底線是背部全裸。

Phoebe(左)和 Cale今年夏天以新人姿態進軍模界,為打響知名度實行以性感三點式示人。

Phoebe透露正在學唱歌,希望有機會能出唱片。

許穎( Phoebe )
年齡: 21歲
三圍: 34D、 24、 35
學歷:修讀 Fine Art
入行經過:經朋友介紹,兩年前成為兼職模特兒
嗜好:畫畫、睇戲
工作經驗:利嘉閣電視廣告、迪士尼電視廣告(日本)、六合彩電視廣告


張詠詩( Cale C )
年齡: 20歲
三圍: 33B、 25、 34
學歷:中四程度
入行經過:經朋友介紹認識現時經理人
嗜好:運動、睇戲

資料來源:蘋果日報


提示訊息
鑑於此原因,如此訊息出現在非『發夢』©King 網站下,那此站屬未經授權下惡意複製文章的「暴徒」!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails
火熱文章 :
Check PageRank MyHotPost
Sitetag
Widget by Ayuda para Blog

總人氣:
 

『發夢』©King 版權所有 © 2008-2010
♥ Log in ♥

Revolution Two Church theme Blogger Template
by 『發夢』© King Converted to Red Version